February 15, 2011

lama tak update blog

so hari ini saya sudah update ye kawan-kawan !
dah follow semua blogger yang follow 2 bijik blog saya ni . Hihi XD

mahu upload gambar-gambar hari ini ye kawan-kawan semua .
so jom kite enjoy !

moh kita tengok . HAHAHA

tuan blog adorablefara yang tak berapa nak adorable . HAHA
errr . tiba-tiba mata sepet tu awat farah ooi ? ahaha~ XD

yumm2! Hihi XD

JUMAAT February 11 , 2011

SABTU February 12 , 2011

on raya cina haritu . HAHA

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS



SYARAT2 ;
1. mestilah menjadi follower blog WawaWinkie nieh
2. buat satu entry khas dengan tajuk "CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS" dan linkkan terus dekat post nieh
3. letakkan banner di atas nun kat entry tersebut dan di sidebar
4. letakkan 1 keping gambar SAHAJA yang menunjukkan muncung korang yang cun habis..
5. tag 5 rakan follower korang (pastikan diorang tahu)


x. tarikh tutup adalah pada 28 FEBRUARI 2011

x. dah habis semua tuh korang tinggalkan LINK korang kat entry post nieh ek. wa akan tengok semua link yang korang tinggalkan

x. pemenang akan ditentukan berdasarkan gambar posing muncung korang yang wa rasa paling cunn habis.

x. hadiah?? SURPRISE..!!

NAH !

tak lawa la gambar ni . huh !
ahahah~ takpo2 . cukup-cukup syarat dahla . asal ada muncung . Hihi XD

mula-mula ingatkan nak letak gambar lain . hahaha .
tapi biarlah . dahla tu gambar orang lain .
kena marah pulak kang karang dengan tuan empunya badan .
hesh! naya tu !

tapi saya takde orang untuk ditag la .
aduhh ! 5 orang pulak tu . adoii la . biar jela aci tak ?