September 25, 2010

tak boleh ke jadi baik sikit hah ?

aku benci lelaki macam tu !

tak guna !

hey !
lelaki jenis ape kau ni ?
ape kau ingat kau tu dah hebat sangat nak buat orang macam tu ?

mungkin kau anggap benda kau buat tu mulia
tak nak sakitkan hati
but for women

benda tu lagi perit
kenyataan itu lagi manis
sedar la wahai lelaki !

sebab tu ada istilah,
lelaki semua sama aje .

watch out your behavior !

luar nampak baik , tapi kat dalam huh , nauzubillah himin zalik' !

hindarkan aku daripada lelaki jenis sebegini ya-Allah !
aku memohon kepada-Mu

rungkaikan perbuatan ini .
sabarkan kawan aku ya-Allah

I'll do anything for my friend .
my best friend .

kadang-kadang aku dah serik nak kenal lelaki
berkawan dengan lelaki
ramai yang jenis haprak

bukannya tak ada yang baik
tapi yang hempeh je ramai

ada yang baik
akh marz, syakir, razi, fahmi, ajwad and etc . (sorry kalau tak mention your name best friends )

tapi kebanyakkannya berperangai #$@&$( tak sanggup aku nak sebut )

ada yang sanggup berkorban untuk kawan dia,
ada yang sanggup lupakan kantuk untuk mendengar masalah kawan,
ada yang sanggup lupakan diri sendiri demi kawan .

aku bersyukur sebab dapat kenal lelaki yang LELAKI
dapat kawan-kawan yang membahagiakan hati

aku harap LELAKI INI mendapat balasan suatu hari nanti
dan aku tahu dan lihat sendiri balasan itu

aku harap kawan aku tabah
aku harap aku sayang kawan-kawan yang aku dapat sampai bila-bila
sehingga ke akhirat
AMIN !

No comments: