October 12, 2010

rindu kenangan

Bila Diri Disayangi - UK's

banyak kenangan lagu tu .
especially pasal PUM laa ~ ;D

miss all those moment .

in a meanwhile
miss all my friends out there .
don't know la .
macam - macam aku rasa sekarang ni

sedih - sebab dah nak tinggalkan alam persekolahan .
gembira - sebab dah tak perlu nak pakai baju sekolah lagi . bangun awal-awal pagi .
kecewa - sebab tak tahu nak cakap dekat my own best friend macam mana nak explain something that he dosen't know . maybe dia tak boleh terima benda tu . tapi aku takut pada masa akan datang dia akan ungkit dekat aku " kenapa tak cakap daripada dulu ? "

ape lagi ehh rasa ?
hmmmm.... jap fikir .

haaaa ! rasa berdebar sebab SPM tinggal 41 hari sahaja lagi .
41 ? wow ! baru den sodar . hehehe ;D

macam - macam rasa ada sekarang ini .

tapi rasa yang paling menguasai diri rasa berdebar la kot .

tadi ada jamuan PUM dekat Darul Hikmah
macam - macam happened .
one of my sweet moments la kot . heee~ ;D

wondering my life out there without all of my friends here in Tok Jiring .

don't know nak cakap macam mana . rasa macam macam-macam .
haish ! dah merapu dah ni .

aku kena ingat satu benda "maybe apa yang aku fikirkan tidak sama dengan apa yang orang lain fikirkan . mungkin apa yang aku cakap tersalah tafsirannya kepada orang lain

No comments: