January 6, 2012

sumpah aku down sekarang !

Assalamualaikum para hadirin yang dihormati sekalian .
dah lama tak menge-post apa-apa entri yang panjang , atau senang cerita membebel lahh kan ?

sejak dah masuk sem 2 ni , sangat busy rasanya .
ada kelas malam until pukul 11 malam on Monday . YES ! monday aka the first day of the week .

projek ID yang memerlukan kesabaran dan ketekunan . layout plan, section, axonometric, model, AutoCAD, SketchUp and the others makes me sick!

dengan keadaan aku sekarang , aku sangat down .
tapi good thing nye , bila aku down aku makin bersemangat .
sebab , the reason why aku down tu buat aku kuat .

aku bukan Farah yang lemah dulu dah .
aku dah lain . aku dah tegas sekarang dengan diri aku *hopefuly kekal*
aku ada aim sendiri dalam hidup aku .

kalau orang bertanyakan azam aku tahun baru 2012 ni senang sahaja ;
1. be a better hamba Allah taala
2. melaksanakan tanggungjawab aku sepenuhnya
3. DEAN's LIST !

thats all yang aku nak .

kalau orang bertanya pula pasal aim dalam jangka masa panjang aku pula ;
1 . Germany akanku jelajahi ( sambung belajar di Germany )
2. cari suami yang memenuhi sifat yang aku inginkan

semoga impian aku tercapai .

ameen =)