April 22, 2014

boringggg life

I don't know how to conclude it with words , but my heart is having a hard time .


urgh RIP my English .

aku sendiri tak faham dengan perasaan aku . macam mana aku nak luahkan dekat orang lain ?

kalau hati aku boleh berbicara , akanku pinta supaya dia bercerita .

aku tak tahu apa aku rasa
aku rasa ngilu di hati aku

nak cakap aku sedih , nak sedih pasal apa ?
nak cakap aku putus cinta , bercinta pun tak acono nak putus cinta ?

ke aku ada problem kesihatan ni . ngilu dia macam mencucuk-cucuk .

so here I am ,
aku tengah cari kerja sekarang . tapi macam tak cari je pun aku ni .
aku bertekad esok aku akan cari dengan bersungguh-sungguh . gituhh . hahaha

bila aku less care , then here you go , the cold hearted Farah

aku rasa macam tak menarik je hidup aku ni untuk diceritakan dalam blog . yeenadeyy I don't even do anything for past few days .

so memang tak menarik pun hidup ni tidur , bangun , makan , mandi , tidur .
tu je pun kerja kau kan Farah ooi cuti ni . hahaha
oh and youtube and dramas .

takkan aku nak cerita pasal obsession aku with one direction , 5 seconds of summer , jack harries semua tu dekat blog pula kan ?

my life is kindda boring guess


PS : guys with beanie . awwwww


No comments: