August 22, 2008

kenangan terindah!~~

bila yang tertulis untukku adalah yang terbaik untukmu..kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku..namun xkan mudah bagiku..meninggalkan jejak hidupmu..yang tlah terukir abadi sebagai kenangan yang terindah!!..

urm..td faiz tukar username dkt website skolah..sedih pon ade.terharu pon ade..
dia tukar nama fazfarel..mcm familiar je nama tu dalam hidup aku..sob3..
nama yang sudah lama tidak ku dengar mahupun sebut..

fazfarel means..

F: farah
A: abey (nama pnggilanku)
Z: zoey (minat sngtla kt zoey..tp xnmpk mcm minat pon kan..hehehe..pndai control)
F: farah
A: abd.
R: rahman
E:??
L:??

yg el tu xyh kbo pon xpe..

nama tu dulu memberi maksud yang sngt mendalam dalam hidupku..mengingtkanku kepada kisah laluku..tidak akan ku sebut lagi kisah itu..bila tgk nama tu td rase mcm..urm..sedih..teringt dkt org tu..biarlah ku rela..melepas mu..meninggalkan aku..berikanlah aku..kekuatan tuk lupakanmu..

utk org yg dimaksudkan..awk..sy harap awk gembira dengan hidup awk skarang nie ye..mungkin saya bukan jodoh awk tp sy nak awk tahu saya selalu ada di samping awk..kalu ade masalah awk cite jela kt saya..saya xnk awk abaikan kesihatan awk dan diri awk ye..sy nk awk ingt saya selalu ada disamping awk..sentiase..selamanya..


faiz..farah harap faiz jaga nama tu molek..nama tu dulu byk makna utk farah..farah amanat kt faiz suruh jage molek ye..farah harap nama tu akan berada dalam keadaan baik dan sihat sejahtera di bwh jagaan faiz..

nama tu tetap akan jadi kenangan terindah untuk farah..sentiase..selamanya..



Music

No comments: