September 19, 2008

and now i'm scared~~

ngantuknye...huargkh!~~

entah..takutnye..
takut nk menghadapi hari2 yg mendatang..


takut dgn diri sendiri..
aku takut..
aku xdpt puaskan hati org lain..
takut xdpt bagi yg terbaik utk diri sendiri..


aku jugak takut untuk menghadapi diri sendiri..
rse mcm aku sudah tidak mengenali diriku lagi..

bimbang..
bimbang aku xdapat mencapai apa yg aku ingini..

aku juga takut untuk hadapi hari2 yg mendatang tanpa sesiapa yg aku sayangi disisi..
jika mereka pergi jauh drpd hidupku ini aku cmne??

mie n abah - abey tahu abey bukanlah anak yg terlalu baik juka nk dibandingkan dgn ank2 mie n abah yg lain..

kak long,akak,kak linda - walaupun kita adik beradik satu mak je..tp..abey syg kak long,akak n kak linda mcm adik beradik satu mak satu ayah abey.

abey xde sape2 dh dlm dunia nie selain drpd korang..
abey xde adik beradik satu mak n satu ayah..anak tunggal je abey nie..
abey sedar diri abey sape..tp..sayangi diriku seperti diriku menyayangi dirimu..sob3.


kak fura n abg is - walaupun kite xbaik mana..abey tetap sayang korang.kite kan adik beradik satu ayah..

abg - abgku Johan Izade yg disayangi selalu..walaupun lain mak..kite still baik kan..
jgn tinggalkan abey keseorangan..

ku memerlukan mereka disisiku..
dh nanges nie..hua~~~

sob3..
ok arr..dh ngatuk dh..
better i shut off from writing before I start crying in front of this pc..sob3..

assalamualaikum

No comments: