September 14, 2008

argkh!!

argkh!!..
tension2..
mcm2 masalah sejak kebelakangan nie..
br nie..
huhu..
i scold my enemy!!..
hahaha..
part paling bes..
aritu sesedap dy je bgth dlm kelas..
mse tu tgh bagi2 kertas BA..
"frh cepat arr bagi cni pulak"..
i said "kejap arr..kumpulan nie xabis lagi"..
dgn gediknye dy membalas.."cepat arr"
aku ape lagi..balas balik "sabo gk..kejap je"..
timenie..argkh!!.."awk nie ngade arr farah..xdop arr..cepat2 arr bg cni"..
aku geram dh mse tu..
dgn suare kaso ak pon bls arr.."sabo gop..dok reti2 nk sabo..kalu saya ngade pon awk peduli ape..ikot suka saya arr nk buat mnde2 n guane2 pon.
sekelas dgr.
ps kena tego di ustzh..
org lain pakat gelak kt dy belake..
hahaha..
pdn muke..
tula..
lain kali jgn nk ngena kt org je kijenye..
n lupekan rncgn jht mu nk rosakkan persahabatan aku with Salman..
wkpe mu nk dengki ngat aku kwn ngan budak 5saff thn lps??..
kak amal mu mengapi2kan jugok..
salman pon mu nk wt gtu??..
sorry..
ak dh warning kt dy awal2..
kau jgn harap kau boleh nk fitnah aku lagi..
blah arr sume propaganda mu tu..
taktik lame belake..

geram!!..
geram!!..

No comments: