November 28, 2008

holiday-ing

its 3.00 a.m now but I still keeping my eyes on its job..
seem like my eyes dosn't want to sleep..

wahai mata yang cantik lagi berseri-seri dan comel (puji mata..cm manusia..nak suh dy tdo lol..)
lelaplah dikau..ku amat memohon pertolonganmu..aku dh ngantok nie..tp knape kau xnk tutop2 lg nie..aku letih tau..dh pening kepala nie sbb xcukup tdo sejak cuti nie..aish..

urmm...mehlah aku nk tulis apa yg dah aku buat seminggu nie..

ahad
day = aku on9 , tgk katun , masak nasi goreng sbb lapar , tgk tv lg , dgr mp3
night = tgk Kyle XY , berangan , on9 lagi till 3.41 a.m

isnin
day = pg beli nasi lemak sbb malas nk masak , on9 n on9 n on9 , tgk Olivia
night = on9 , on9 n on9..again!

selasa
day = menyapu rumah n lipat kain , pstu nenek dtg umah petang tu..
night = rumah dkt bhgian dapur masuk air..gotong-royong mlm2 buta aritu..haha..bes gk..on9 lagi n on9 lagi...malam tu bergayut telefon drpd 1.00 a.m until 5.40 a.m..gila lol!!..

rabu
day = lps smayang subuh baru tdo n bgn pkul 10.41 a.m..fuuh..on9 lagi,on9 lagi..ptg tgk Olivia episod akhir..
night = I keep tossing and rawk my window!!..aka on9 lagi..haha..tdo pkul 3.00 a.m

khamis
day = lps smayang subuh tdo balik..bagun lewat!!!!..pukul berape eek..tu pon terjaga sbb Sarah telefon..adoi la..
night = on9 n on9 n on9..xsempat nk tgk cite Puaka Nyiang Rapik..chatting dgn ramai org arini..knape entah..ezati,razi,eesam,akil,syakir f1,syakir aiman,alan n many more..
hari ramah tamah sedunia ke ape nih..pstu msg dgn syahir..huuh..mcm2

patotnye kedit clcm expired date dy 25.11 baru nie..tp td boley guna lg nih..hehe..bes btol!!..pstu dpt pulak msg free..huhu..bes2..xabes2 pulak tu..pdhl dy ckp dpt 15 msg aje..hihihi
ada 3 coincident berlaku dgn syahir arini..huhu..

1) no. 8pax
2) psl expired kedit tu
3) msg free yg xabes2..bes btol!!..

aish...aku buat mnde yg sama aja..tp aku ade jnji dgn diri aku nk susun cara lain bilik aku..tp xbuat lagi..cmne nih..

mnggu dpn ingt nk turun KL..ingt nk pg beli mcm2!!..
sume akak da jnji..aik..cm nk hulur duit aje dy nih bunyi..hehe

bosan dess!!..tiap2 hari aku byk buat mnde yg sama aje

on9..
msg dgn syahir,najmi,ajwad kq ain..patot la abes kedit..smpai ameer n k.ya anta msg pon xde reply balik..haha..
tdo kalau sejuk..bes!!
mandi lelame..
masak2..bosan dess..


thats why I love school-ing
not holiday-ing

hari sekolah..ada org ramai..suke2..aku kan suka perhatikan org..sesape yg baca nie lps nie beware ye!!..intai2 cket kot2 aku perhatikan korang ke..hahaha

cuti skolah..uhuk3..bosan gle!..terperap dlm umah,xde manusia2 dkt sekeliling,duduk sengsorang aje tiap2 hari kt umah kecuali jumaat , sabtu n public holiday

such a bored holiday..freaky-weaky btol!!

No comments: