November 30, 2008

saya mahu bfdy..

xtau nk post ape sebenarnye..tp nak post jugak
adoi la!!..

kali ini aku terfikir akan bfdyku..adess..ade pulak..mcm2 btol
sebab ape aku boleh terfikir?
tadi aku tengok myspace kawan aku..
dy lahir 21.12.1993..
huhu..tiba2 teringat dkt che wan..dy pon 21.12.1993 gk..
huhu..ade dipanggilnye aku nie akak dy..adoi la..padahal aku tua xsmpai 24jam pon drpd dy..sakit btol la..hehe..ade2 je kawan2 aku nie..

aish..nk dekat bfdy nie aku nk pegi jln2 pulak..huhu..
pelik2 btol..

aku ada satu request utk akhir tahun n kalau boleh sebelom bfdy..
aku nk mndi air ujan!!
tp keadaan kesihatanku tidak mengizinkan..
ala,bukan ape pon..
parut campak yang dah betol2 nk baik nie..
kalau mndi kang tak baik pulak..
sape yang tanggung?..akak jugak < pinjam ayt syahir jp.hehe
harap2 tercapai la..
huhu

bila bfdy nie secara langsung drpd pancaran siaran minda teringat dekat result PMR yang da semakin dekat..adoi laa!!
cmnela result aku tu ye..aku dah usaha..aku dah tawaqal..aku dah bagi the best of me..cewah..kan da kua lagu sum 41 tu..hehe..
kawan aku ckp(nie mybe mak dy yg ckp kot..mak org yg penting gk kt skolah)
tahun nie Bhs Arab kt skolah sume lulus..xtau la btol ke x.tp harap2 betol la..aminn..
kalau berita nie betol 2 perkara la yang jd bes
1) confirm result aku lulus la..lgpon aku dah jwb sume kan..
2)pecah rekod la kiteorg maknanya..

insya-Allah target cikgu2 akan tercapai ye..cikgu kan nak sekurang2nye 120 orang 9A kan..
insya-Allah kami akan bagi..moga2 penat lelah cikgu2 akan terbayar dengan prestasi kami..
moga2 kami tidak akan menghampakan cikgu2 ye..aminn~~..

hurmm..
raya haji pon da dekat..
tahun lepas raya haji jatuh masa bfdyku..huhu..
fst time betol2 sngt happy masa raya haji..
sebelom tu suka jugak..
tp biasa2 jela..
bes ini..

ish..
bulan 12 pon ramai bfdy nie..
jap2..nk try list

5 dec - bfdy adik kwnku,hariz
7 dec - atok busyuk yg cute..hehe..sory cucumu kata busuk..hehe
10 dec - faiz
15 dec - jiena
20 dec - bfdyku
21 dec - che wan n ariff
22 dec - kak ya
25 dec - kakak gee
26 dec - ashi
27 dec - syikin
28 dec - mak sarah..hehe << tarikh result dijangka keluar tu..harap2 kitaorg 9A la insya-Allah
31 dec - aiman

ramai btol la..adess!!

adess!!..sudah meleret ini.. skarang dah 2.37 a.m
da xtau nk buat ape..
aku xleh tdu sbb lepas isyak td aku dah ketiduran sebab pening kepala..
seharian arini dkt kenduri sepupu..
betis sudah lenguh..wish my dad pijak lol..besnye..fuuh..
tp xsempat nk bgth.. aku bg tdo dy da tdo dess..
huhu..

oke la..nk berhenti la taip menaip..

2 comments:

Sarah Sylph said...

ehem,,28hb..nk sGt 28hb tU cPt....nk mrdKa drp blenggu yg mnyeksAkn...bIar t0tally mrdka!

Farah Zoey said...

sama la..
tp kdg2 xnk pulak..
huhu..
cdey~cdey