March 23, 2010

sorry


Greenday ask me : did someone break you heart inside?

I answered : totally yes,yes and yes!


sorry semua. saya cakap nak update blog hari Sabtu tapi hari ini dah hari Selasa dah pun.

Dah bukak sekolah balik dah pun. overall everything is okay.
keadaan semuanya okay. tapi just now
baru beberapa minit yang lalu tiba-tiba rasa geram
actually memang ada sebabnya.tapi biarlah saya sahaja yang tahu ya

nak luah dekat blog ni tapi takut jugak la "orang" tu sendiri baca.
tak pasal-pasal pulak dia dapat tahu free-free aje

saya nak dia tahu sendiri
be alert with your friends.
I didn't ask for your money dear,
I just want you to listen and help us.
tapi since dah jadi camni. takpe la
we all will solve it all by ourselves

tadi dekat sekolah ada conversation heart-to-heart with a friend.
actually saya rasa nak nagis masa tu Syafiqah
sedih sangat. tapi saya sabar aje. saya go on with my own experience.
bukannya apa. saya taknak orang lain kena macam saya
cukuplah saya kena. saya taknak orang sekeliling saya rasakan benda yang sama.

i love all my friends but if they didn't love themself then it is worth for me to loving you all?

sayangi diri sendiri. hargai masa remaja ini dengan perkara-perkara berfaedah.
jangan sia-siakan peluang menjadi remaja ini
jangan cemarkan usia remaja dengan pengalaman-pengalaman yang tidak berbaloi apatah lagi tidak enak untuk dilalui.

perit bila kita dikhianati,
pedih bila kawan-kawan pinggirkan kita apabila kita mempunyai masalah besar,

kawan ketawa tu ramai. kawan menangis susah nak jumpa

bila kita sayangkan seseorang, jika dia menangis kita ingin sekali hentikan tangisan dia
tapi dengan orang yang kita cinta, kita akan menangis bersama-samanya.


2 comments:

Raji and Yeen said...

ya2..masa remaja la kita kne gunakan dgn seelok2 nya supaya tidak menyesal kelak di masa akan datang..
hohoho bjet dh tua..

Farah Zoey said...

yeapp,yeapp!
remaja ni sekejap je. takde dua tiga kali
masa remaja ni menentukan segalanya