May 5, 2012

tolong baca boleh ?

saya still dekat sini whenever you need me .
tak pernah berubah . daripada dulu sampai sekarang .

saya teringin nak berubah ,

yes saya sedang berubah
jasmani , rohani , bacaan Al-Quran .

saya still learning semua tu sebab saya tahu saya tak sempurna .
memang saya belajar tajwid daripada kecik , naik sekolah rendah dekat KAFA
lepas tu sekolah menengah dalam subjek Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah
even dah masuk universiti ni pun saya still learning sebab saya ingat-ingat lupa .

mungkin sebab ada dosa yang saya lakukan ,
ilmu ni kalau kita tak amal dia tak lekat lah dekat otak kita kan ?
lepas tu susah pulak nak meresap dalam hati kan ?

tapi hati saya ni tak pernah berubah , tak pernah kenal erti belajar
tak pernah berhenti suka benda yang sama even awak dah banyak sakitkan hati saya
lukakan perasaan saya , tapi still hati saya ni tak nak faham .

saya sentiasa cari orang lain yang boleh ganti tempat yang awak tinggalkan itu tapi seems like benda tu tak jadi pun .

saya tak nak lukakan hati sendiri ,
so saya MERAYU pada awak , tolong volunteer diri awak tu untuk berambus dan kosongkan tempat dalam hati saya boleh tak ?

kenapa lah awak layan saya baik sangat zaman dulu tu ?
sampai saya sendiri susah nak lupa .
awak faham tak ?

TOLONG PERGI
saya merayu sangat-sangat ni !


lonely soldier boy like me :")

No comments: