May 2, 2012

unnamed

sukar untuk diakui memang sukar untuk menghakis seseorang daripada hidup kita kan ?
ehh Farah , ayat kliche spesis apa kau ambil tu ? fuhh !

sesak tahu tak bernafas macam ni !
pergi jauh-jauh lah kamu ! pergi bawa semangat kamu sekali dengan jasad kamu .
jangan tinggalkan semangat kamu dekat jiwa saya okay !

 

gambar atas tu boleh baca kan ?
dulu selalu juga dapat kata-kata semangat daripada skuad sokongan dekat KL sana .
sekarang mana ada lagi dah . dah nak masuk 2 tahun dah skuad sokongan pencen daripada menjadi pemberi dan pembakar semangat sambilan yang tak bergaji . hahaha xDD

hati sila tabah ya ?

dah tahap apa kau merapu ni Farah ?
dah tahap boleh ketuk kepala kau dengan sudip kayu yang kau guna buat main masak-masak tu dah ni .

maybe ,
I keep protecting my heart from being hurt . entah betul entah tidak English aku ni . berkarat je aku rasa
patut lah BEL260 kau dapat B kan Farah kan ?

aku rasa aku kena beli kunci mangga yang paling besar !
dari jauh orang boleh nampak mangga tu kan ?
senang aku mangga hati aku agar tak merasai macam-macam perasaan pelik yang kadang-kadang menyesakkan dada aku ni .
macam tak boleh nak bernafas pun ada .
senak semacam

dan aku rasa aku boleh mengakui ayat pertama dalam entri aku kali ni .
agak sukar sebenarnya nak menghakis seseorang yang pernah memberi makna dalam hidup kita .
lagi - lagi kalau kau bercadang nak buang terus daripada hidup kau .
memang totally failed lah jawapan mudah dia . HAHAHA . krik krik krik .

ehh , apa yang kau merapu Farah , pastu kau gelak sorang - sorang . ingat kelakar ke ?




betul sangat dah tu ayat tu Farah , teruskan dengan apa yang kau usahakan sahaja and the rest kau serahkan kepada Allah . He knows best okay ?


:)


No comments: