July 31, 2012

curi masa



Bismillahhirahmanirrahim .
mencuri sedikit masa untuk update blog kesayangan yang lama tak berupdate ni .
dalam berapa minit lagi Seri Isdandar ni nak azan maghrib dah kut . ahaha~

sorry lah kawan-kawan . last entry aku cakap pasal Project 02 - Retail Design kan ?
sekarang dah launch Project 03 ( Final Project ) which is Cultural Theme Restaurant

dalam project kali ni kami ditugaskan untuk design restaurant yang berasaskan cultural or ethnic yang kami pilih .
macam aku pilih Terengganu . so aku kena design restaurant aku berdasarkan culture Terengganu tu sendiri .
wall patern , fascia , menu dalam restaurant tu sendiri , cara penyediaan makanan , architecture yang ada , apa art yang wujud , traditional clothes and macam-macam lah pasal yang kita pilih .



Sem ni punya lagi tough kut sebab kami dibolehkan memilih negara-negara Asia and Middle-East sahaja .
aku agak pening mula-mula sebab sebenarnya aku pilih Italy firstly . masa tu kami tak tahu lagi tak boleh pilih sebelah Europe and Barat lain . so solution senang . ambil Terengganu . negeri sendiri , senang nak search . dah tahu a lot about the culture itself .

So good luck again to myself , selamat men"design"


bubbye bloggers and fellows followers ;DD

kat bawah ni gambar time trip to KL 3 hari 2 malam haritu ;DD

FIND MEEEE xDD





No comments: