July 11, 2012

Project 02 : Retail Design

dear bloggie ,
aku sangat tension sekarang . banyak sangat kerja ni . jadual dahlah pack from monday to thursday .
hari isnin kelas ID 6 jam kot . bayangkanlah satu subjek 6 jam sehari . tu yang hari isnin punya . kelas ID ada dua kali seminggu . hari khamis pulak 4 jam lagi . credit hours for subjek ni 6 jam kot which is the biggest credit hours dalam UiTM ni . gila kau ! pening aku tahu tak .
okay dah cerita pasal credit hours subject ID ni . sampai aku grad pun takkan habis and takkan bertukar credit hours tu . back to the main idea .

Retail Design ni second project kami dalam subject Interior Design Part 3 ni .
lepas ni dah final project dah which is Culture and Theme Space ( Restaurant )

sekarang sangat banyak kerja overlapping
Project ID , Buliding Construction , CTU , Furniture Design lagi .
pening tahu tak .
ingat tak banyak ke drawing semua tu . sampai agama tu pun ada drawings tahu tak ?

ID je dia mintak Plan , Ceiling Plan , 2 Sections , 5 Perspectives , Facade model
tu tak termasuk client board , concept board , image board semua tu
duit pun banyak melayang . tidur tak payah cakap lah . almost tiap-tiap hari tidur-tidur ayam je
tidur time ada waktu lapang macam lecturer lambat masuk kelas , lepas crit session semua tu .
malam memang sah-sah berjaga je . tapi time submission tak payah cakap lah . terbongkang je semua . hahaha

finally , aku nak cakap dekat kawan-kawan aku yang aku sedang super duper triple forthple busy .
online facebook and twitter pun curi-curi bukak tab lain . hahaha

tolong doakan aku dekat sini baik-baik sahaja ye ?
no migrane dah . aku tak tahu dah berapa papan panadol aku telan . dah berapa banyak leteran masuk dalam telinga . dah berapa hari aku tak cukup tidur . uncountable .

selalu je aku jealous dengan roomate aku dua orang tu tidur . siap berdengkur-dengkur lagi .

sampai di sini sahaja lah kot .
nak sambung buat kerja . bye ! ;D


No comments: