May 29, 2013

I think too much and then make myself sad or mad

aku tak tahu nak update apa sebenarnya tapi rasa macam nak update .

Oh , by the way aku nak cakap sikit

student portal ni sengal lagi menyengalkan .

dear Mr. Student Portal , kami student Interior Architecture Sem 5 nak daftar course
pada sem ini kami cuma mengambil satu subjek sahaja , dan batch kami cuma ada 3 group sahaja .
mohon kerjasama daripada pihak encik untuk menyelesaikan masalah ini secepat yang mungkin .




sebenarnya kan , tajuk tu takde kena mengena dengan perkara yang di atas .

lately aku terlampau banyak berfikir menyebabkan aku tak dapat tidur and terlebih tidur . just imagine aku tidur 12 hours semalam . tak makan for 2 days . benda simple kut .

sebab banyak berfikir juga aku pernah je tidur 46-48 hours camtu which is 2 days . time tu lagi dahsyat aku . stress result time part 3 kot time tu .

pelik sikit lah kut orang lain stress makan banyak . mak aku cakap sebab aku ni ada anemia dengan low blood pressure . aku punya darah pun cair .

so kiranya aku ni bermasalah dengan darah aku , aku cepat letih , cepat pening .



so aku nak cakap aku over thinking . stress gua stress . macam-macam gua fikir 2-3 hari ni . serabut kepala gua

No comments: