July 28, 2009

itu kamu

KAMU = anjing

semalam hampir kena kejar dek anjing

fst kteorg dengar bunyi salakan malam2 bute tuh.
saya pun lari ar takut kan ada tepi semak dekat tepi jalan tuh.
tu masa nak gi tusyen
masa nak balik tu plop debo punye pasal kteorg takut nak lalu kat jalan tuh.
naseb ada abang kt CC depan rumah tuh.
dia tolong teman kitaorang smpai kt rumah.aiseh.
giller berdebar

kitaorang=me and teefah

kt tusyen plop ade ke patut kteorg pergi balik amek buku.
pstu tnye cikgu yg kitaorang tak faham satu soalan tuh.
ade ke patut ameer cakap "tulah gi la balik rumah lagi ambek buku,gi,gi"
aik? macam ge balik rumah amek buku tuh adalah satu kesalahan

aduyaii~ ameer nih.
tadi gi menjerit kt tusyen.gile nguh.abis satu kelas senyap.
saya yang duduk tepi dia nih sakit gile telinga.macam2 nguh la kawan aku tuh sorang *geleng2 kepala*

2 comments:

Fakhrur Razi said...

aiseyh slalu slah tme antar cmmnt~
huhu
ngan anjing tuh farah salak jer blek
wahahah xD
msti dier tkjot ;P

farahlikescookies said...

hahahaha
anjing tuh xnmpk oh mlm2
nnti silap hari bulan dia kejar xberenti2
tak ke naya