July 17, 2009

kepada yang berkenaan

cara kau cakap macam kau bagus sangat

kau buat semua orang luga dengan kau

kau cakap macam kau tak bersalah

kau buat aku rasa muak

kau buat aku sakit hati dengan sikap kau

be profesional lah

dont put ur blame on somebody else

kalau ya pun salah orang lain benda tuh tak jadi kau usahakanlah untuk buat benda itu jadi

ni tak.kau buat macam semua orang perlukan kau.kalau kau dah tak boleh sangat nak jalankan tanggungjawab kau serahkan dekat orang lain la.

persetan blah dengan semua alasan kau.aku muak.aku jijik!

2 comments:

- m!ss_yaNa - said...

tanggungjawab masing2 ingt ar..
xkan nak suh owg berkali2 ingtkan..
sekali ko tak jalankan tanggungjwb ko,,aku dah x caye dahh..~~

geram...gerammmm...

farahlikescookies said...

btol2
geram giller gk nih
wt cm dier tuh bgus sngt
pstu salahkan org lain lak tuh