July 16, 2010

PLKN? heeee ;)

itu dia!
status facebook saya

well, since yesterday, after dia orang umum Program Latihan Khidmat Negara siri 8/2011
which is mean form 5 2010 punya batch laa

tadi hadi cakap dekat status taqi

sound like this "hahahah , best2 ! kalo bole jgn dpt yg 1st intake . tak seronok sgt . coz sume bdak2 skema . bhahaha . :D kalo dpt 2nd intake tersangat lah seronok . xD xD 3rd intake mcm ape je . sikit je org . da la sume sengal2 . hahahah"

erkkk???
because sume budak-budak skema?
adoii! I am among of them la dear!
SBP,SMKA,MRSM
suma among of first intake
ye, baru saya tahu saya skema rupanya ya?
adoii!
hadi gakk! kami tak skema laa,
fyi hadi,
first intake budak-budak "juruh" bak kata orang terengganu
baik la maksudnya. jenis tak berapa nak nakal

ikut pelatih-pelatih lepas
first intake untuk budak-budak bijak
( can't believe I'm among of them!)
well, ok,ok! aku bijak okay!
witty farah-san! (kata-kata itu suatu doa)

okayy,

RM0.20 PLKN : Tahniah! 93122011**** terpilih menyertai PLKN siri 8/2011. Penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian


macam mimpi tahu?
well, I really want to go to PLKN
well actually
memang nak sangat-sangat
tapi takde la berharap
sebab takut harapan berkecai

jadi, tak dapat pun tak kisah
tapi dah dapat ni
punya lah happy!

adik saya siap doakan saya dapat sebab saya gelakkan dia
sebab dia dapat
HAHAHA

"ceehhh, base ngguhhh...mitokklaahhh kak aku ni kene gokkk!!! aminnn!!!!"

saya pun terus cakap

"hahaha! aku dop kesoh! kena ke dop kena ke.ok je. hak3. aminn! biar kena sket. kalu se kem kekgi lagi sedakk! hahahah!"


HAHAHA

lepas saya cakap saya dapat, dia pun cakap camni

"ye ke kak oi?? ahahhaa..gud2...adek bradek..xkan x kene..hahaha"

well
btol ape,
saya 20 December 1993
dia 21 December 1993
probability untuk kena tu besar la dik ooi!

tadi punyelah lama menunggu message tu sampai
sbb my IC terkebelakang sikit
lahir bulan 12 kan
dahla kod negeri no 11

ok,ok
habis cakap pasal PLKN
apa yang pasti

saya dapat PLKN
yahooo!
hehehe :D

to Che Wan Irsyaduddin, Nasri Khairi, Syamim Nadiah, Nur Syuhadah
"CONGRATS!"

ni semua nama yang beria-ia tak nak tapi dapat!
HAHAHA
kesian la korang!


7 comments:

ezati said...

nk ikut !! huhu..
x aci..

Farah Zoey said...

ehhh?
sape nak ajak?
welk! :P

ezati said...

sob7..cdey nguh.
waaa~ duk lm beg jadik doh. XD

Farah Zoey said...

dah jom ar duk lam beg
sian ngan tengok
hahaha~

hans said...

semua yang dapat PLKN tu nasib jer
bukan semua skema dan bukan semua jahat
selamat ber PLKN
hohoho


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

Farah Zoey said...

tak jugak
die mmg ikut type budak2 tu jugak
kalau nakal2 cmpur ngan budak baik2
abisla budak baik kena buli + jadi jahat jugak

hans said...

hahahaa
okay punya
dun worry la


cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!