January 8, 2014

if it was that easy





so this is how I feel for years
still in love and all I have is nothing , nothing , nothing

there you go "bang !"

tadi aku masak ayam masak kicap , then lepas tu housemate aku cakap
" dah boleh kawin dah Farah , lepas ni tak payah sambung ID dah "
then I replied : " sape je nak kawin dengan aku ni ? calon pun takde "

hahaha . then that person pop-up in my mind .
so I guess its a wrap .
stay away from me , my heart or even my mind .





tadi tengah buat board for final project ni hah ,
tetiba jumpa tool dekat photoshop tu : smudge nama diberi

takut nak try buat dekat board sendiri , and end up doing this



so aku punya target untuk beberapa bulan ni
1. turunkan another beberapa kg ( less than 10kg dah tinggal xDD )
 according tinggi aku , berat ideal aku is 45kg-59kg
aku sekarang dah tergolong dalam katogeri "ideal" tu dah tapi belum capai target aku nak lagi lah .
of course aku nak yang 45kg tu kan . sape tak nak weh . dahlah pendek kenalah kurus baru senang nak cari outfit ==" *sigh*

2. finished my final sem with ease
tak mintak dekan pun , mintak lulus cemerlang .
bukan lulus atas tong tu orang terengganu panggil . atau atas pagar .
bukan kejam sangat dengan diri sendiri or berfikiran negative , tapi sebab sedar diri dengan kemampuan diri sendiri . HAHAHA



 PS : imaginary husband . THOSE CURLIES GET THE GIRLIES  :PP


No comments: