October 20, 2011

haii :D


hai readers ! *waving hands*

kira konon-konon dah siap la ni ehh edit blog ? heee~ xD

meh nak cite sikit , kawan-kawan aku dah ramai fly overseas
ada pergi alex , tanta , cambridge , moscow , banyak tempat lagi lahh .

tak kurang yang tengah foundation tunggu time je nak fly macam orang nak pergi uk , jepun , etc .

best je kan tengok dia orang semua tu ?
yela , sape suruh aku masuk sekolah ramai best student kann ??
pastu mulalah start jeles tengok kawan-kawan .
# nasib kau la labuu ;P

nak jugak aku merasa duduk negara yang ada empat musim

nak berpanas on summer

nak bewarna-warni pada musim spring

nak bermain salji pada winter

lastly nak beromen beromantika pada autumn



HAHAHA !
oh ye , aritu Mr. Moscow call ,
hahaha , lawak jela dia tuh
macam-macam diceritanya macam tak cukup nafas pulak nak cite sume HAHA

bile ehhh dia call , jap aku tengok call list
ON ; October 5 , 2011

pehhh , aritu la sangat , dah lama dah kott . muahaha~ XD
takpela , menghargai orang nun jauh di sana call . hahaha ;p

syok je dengar dia cerita itu ini , ala pengalaman orang duduk di perantauan .
boleh diambil iktibar sedikit sebanyak kann ?? ahaha~

okaylah nak pergi buat air teh pulak . aku kan suka minum air teh malam-malam
arini tak minum lagi


so ;
okayfinebye ! hihi xDD

No comments: