October 3, 2011

whatever major loser !

kalau kau rasa course kau tu dah hebat sangat, nak canang seluruh dunia yang course yang kau ambik hebat sangat tu SILAKAN

aku tak peduli la kau nak cakap apa sekalipun, get lost with your attitude !

aku tak pernah nak canang dekat blog ni sekalipun yang course aku ni ape, macam mana

pernah ke kau buat raplika binatang guna dawai besi, PERNAH ? tak pernah kan?
aku DAH buat, aku DAH rasa luka-luka di tangan aku tu bagai

pernah ke kau buat perabot like kerusi,meja,almari guna board
sebijik jadi macam all those furniture?? PERNAH?? tak pernah kan?

pernah ke kau planning untuk buat your own house design??
buat model-model tu semua?? PERNAH?? tak kan??

apa lagi, pernah potong model board jadi cubic-cubic yang kecil, kena ada corak-corak segala atas cubic tu? cubic tu ade its own principal that we must follow. pernah? tak kan??

kau takkan tahu bagaimana rasanya jari jemari luka dibaham cutter. tak tidur malam siapkan model, client board, concept board, space planning, layout plan, ceiling plan, section, perspective.

tu hanya kami yang rasa.
kau tu sesedap mulut je cakap course aku ni tak boleh makan nasi, makan pasir je.

HELLO!
course aku nak buat perspective saje pun dah boleh makan juta-juta.

kalau kau rasa kau hebat sangat, bidang kerja korang ada orang selalu sebut ke?
apa kerjaya yang orang pandang tinggi kau tahu tak?
Doktor, engineer, architect, saintis
tu yang famous kan?
yang boleh buat banyak duit kan?

wey, jangan cakap banyak la!
mulut tu kasi jaga sikit.

ONE MORE :
untuk mereka di luar sana, Interior Design tokohnya bukan ERIC LEONG
itu senihias dalaman. kami SENIBINA dalaman.
Interior Design is Interior Architecture. DESIGNERS ARE NOT DECORATORS !

No comments: