January 3, 2009

aduhai.

aduhai.farah2.
sedang edit blog pun sempat lagi tiba2 ada idea untuk post.
entahle.selalu sgt la saya ini sedang berfikir benda lain.
aik.tiba2 benda lain pop up from my mind.huh!.
kalau tak catat selalu nanti da hilang idea ini.huhuhu.

PS.arini birthday zoey.hehehe.happy birthday to zoey.moga tahun ini sukses selalu.moga makin cute like u always do.n PS. I Love You.hahaha.xpsl2 kan?.hehehe

hidup aku ni.aku rasa mcm org selalu memperlekehkan aku.
da pening dengan org2 yg mcm itu.
ramai yg hargai.tp segelintir yg mencemuh meninggalkan kesan melebihi mereka yang berbuat baik dengan kita~

tahun lepas la kira kan? (2008)
aku ada kenal dengan seorang budak.acctually aku da kenal dia since 2007.
tp xberapa baik.just 2-3 cmmnt dkt myspace tuh.huhuhu

luckily tahun ini aku kenal agak baik dengan dia.
entah.
bila kenal dia.i feel like that person(taley sebot him/her) soo special.
tahu mengambil berat pasal aku.
selalu ada untuk aku luahkan perasaan aku.
selalu faham keadaan aku.
setakat ini tidak pernah la si dia ini buat aku sakit hati atau rasa mcm nak nanes ke.
tak ada lagi.
dia ni mcm..
entah.xde ayt untuk digantikan kepada dia.
hurmm.mungkin dia nie soo sweet kot.
tu aje boley ckp.and aku selalu ckp cmtuh dkt dye~
selalu buat aku gelak sengsorang tiap2 malam

kalau ada yang rasa macam org tersebut adalah dia.aduhai.bagus tuh.singihla kamu yep?

sejak selalu ym dgn dia sepanjang si dia tu abes SPM aritu.
soo.mmg best larh berkawan dgn dia nih~.
rasa mcm kita dihargai~.
selalu tolong saya.
mmg best lah~.

PS. da tuka tajuk blog.sbb teringat dekat dia masa tuh.hehehe.
tajuk STILL SEARCHING tu sbb masa tu masih mencari-cari tajuk yg sesuai utk blog ini.
huhuhu.kang xpasal2 aku letak tajuk my lala. white toblerone.
hahaha.


No comments: