January 17, 2009

ku pasti suatu hari kau kan mengerti isi hatiku.

PS. title post tiada kena mengena dengan apa yang bakal anda baca.jangan terpedaya!.haha.

bla.bla.bla. Qira bagi.hehe

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
benda kan?.hurmm.laptop,hp,cermin(mybe la),vitamin E!!

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
hurmm.fikir,fikir,fikir(cm jimmy newtron tuh.haha)
buku nota(utk wt diari sbnrnye).tp cover diubah suai olehku.nmpk unik ckit.huhu

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
nk kawen kt berkonsepkan garden ngan r***.kan r*** kan?.hehehe (gatal sih aku nih!.haha!)

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
berterusan.

5. Adakah anda dilamun cinta?
sejujurnya.ya,ya dan ya ;))

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
warong pok awi(kedai mkn pak sdare).baru smlm.huhu

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku nota. PS.sama lak kte cik qira.hehe

8. Apakah nama penuh kamu?
nama di IC saya bertulis FARAH BINTI ABD RAHMAN

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
mie.abah.mie.abah.entah.xtau la.

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
nabi Muhammad SAW

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
-latifah.
-sarah.
-razi(sahabat kah.haha!).
-ezati.
-syahir.
-najmi.
-nilam.
-fatimah.
-ilia.
-hanis.

dier nak 8 i bagi 10 gtu.hehe

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
mesti la.xkn la yg kecik2 pon korang xbasuh sendiri?.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
italy.nk pg honeymoon kt sne!

14. Pelukan atau ciuman?
yg mana si dia selesa. ;)

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
cun,comel,baik hati. :D

16. 8 perkara yang amat saya gilai
-main toki-toki. :D
-baca buku.
-buat nota.

-bergumbira!
-belek kamus(hobi baru).
-buat poems.
-lukis-lukis.
-tulis-tulis.
-warna-warna.

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
aduhai.adoi la!.yela tuh.eleh.whoa!.sakit nguh!.haa!.hahaha!(gelak la)

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
Where Rainbows End,buku nota,diari,A Place Called Here,If You Could See Me Now,Sandaran Hati,Plain Jane n Chemistry.

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
Dear God-Avenged Sevenfold.
We Gives You Hell-All American Rejects.
Best of Me-Sum41.
With Me-Sum41.
Always-Sum41.
Dari Jauh-Nabil Zamanhuri.
Light Up The Sky-Yellow Card.

Your Love is A Lie-Simple Plan.



19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
-jangan suka sakitkan hati org.nnti org xsuka(sapa yang baca tuh pandai2 la ko terase kalo ko buat kat aku!)
-hidup mesti berani!
-kena ingat ramai yang sayangkan diri kita.jgn fikirkan org yg xsuka.fikir la perasaan org yg sayang kita tu.
-jadikan hari yang lalu sebagai pengajaran.
-berkawan biar beribu.berkasih biar 4(ayat syahir).
clap2.kawan ramai2 xpe.baru buka minda kita dengan dunia yg kita tatau mana nih.

-jadikan diri kita sebagai model untuk kejayaan yang akan mendatang.
-kena ingt bukan semua org suka dengan perangai kita.
-2008 byk kenangan yg pelbagai perisa.kenangan yang lalu jgn ditinggalkan.

20. Mari menge'tag' 8 orang lain.
ckit jer kot.huhu

-razi my dear~
-latifah(take it my dear~)
-
ezati (nah!)
-nida (nk suh merasa gtu)
-faiz (nak suh update blog dier.hehe).faiz jom kite main toki2 lak.hehehe

2 comments:

Fakhrur Razi said...

wahhh...
tertarikkk sungguh~!!!
;D
konsep garden eh??
oh la la~
best jerr tuh~!!;D
huhuh...

farah suke cookies~~ said...

hahaha.
mmg best.
boley main keja2 with my pets~
haha!