January 3, 2009

Pengunguman Untuk Pelajar Tingkatan 3 & 4 SMKA Tok Jiring bagi sesi 2009

post yang ke 2 utk hari ini.aduhai.aku menghadap kt code2 tu sume buatkan aku tak fikir langsung bab2 tidur nih.padahal this sunday sekola doe~.
aduhai farah.masih belum berubah-ubah.degil!.
yela.bygla aku siap sume2 tuh pkul 4.16.aduhai~.
apela nasib badan.nnti pagi perlu pergi ke sekolah.pendaftaran.pstu the next day aku da sekolah.aduhai.naper pntai timur.aku nie kan.da xde feel mau pergi ke sekolah.selepas mendapat satu berita yang melunturkan semangat aku.
korang nk tau?.korang bacalah post yang bertajuk post akhir tahun.click ajer ctuh.sng~
harap2 korang paham la.bila aku citer kt ezati dk nih makin bersemangat pulak.
aduhai ezati.tolonglah diriku~.uwa! :((.nk nanes~

btw.sekejap aku.sekejap saya kan?.pelik btol~.saya la balik.hehehe.atas tu lepaskan kepuasan.penat tetapi berbaloi.hehehe :D

saya ada call najmi smlm.pkul 9 lebey.aduhai~
dye pon naik berdebar sama diatas berita yang dilinkkan di atas.

dan buat sumer warga TINGKATAN 4 SMKA Tok Jiring bagi sesi 2009!!
BLOK BARU BAGI 4 KELAS DARIPADA 8 KELAS TINGKATAN 4 AKAN DIALIHKAN KE BLOK YANG BERADA DI ATAS BILIK GURU.
iaitu tempat di mana terletaknya kelas 2 AL-IKHLAS,2 AL-KAUTHAR,1 AL-IKHLAS,1 AL-KAUTHAR bagi sesi 2008.
BAGI PELAJAR TINGKATAN 3 SESI 2009 PULA,ADA 4 KELAS DARIPADA 9 KELAS AKAN DIGANJAKKAN KE BLOK UPPER FORM.

keputusan ini cik kiah tu buat dengan alasan da tak mahu pelajar lower form duduk dkt atas blik guru tuh!

naper buat cmtuh?.aduhai~
kasihan la dekat kami2.
jauh dowh nk pg makmal.
dhle atas puncak tuh.pstu kena turun.pstu naik pulak puncak lain dkt sekolah tuh.
aduhai~.tolonglah!.kami bukan robot!!

memang tak puas hati dengan khabar ini.harap2 xjadi larh~.
sungguh kasihan kami nanti lol~.
aduhai~.
aduhai cik kiah!.naper kamu bagi idea tuh.nanti kami2 warga tingkatan 4 susah la mahu ke makmal

budak2 form3 pun cmtu gak.xkn la tiba2 nk duduk puncak sekali dgn form5?.aduhai.pelik tuh!!.xkn tiba2 ajer nk duduk atas tuh!.jgn la!!.

aduhai.nak pg mandi larh~
walaupun mmg masih pagi buter!.bayang larh.sekarang ini pukul 4.37 doe!!
tp biarlah.sejuk tu jgn ckp la.tp nk mandi gak!.kena segarkan badan.semalam aku mandi sekali ajerr.
hahaha.masa nk pg kenduri tgh hari tuh.hahaha :D
da penat tulis2.
menghadap coding tuh sumer n da sakit hati dengan berita di atas tuh!
berita tu daripada sumber2 yang mmg boleh dipercayai!.saya xkan warwarkan dekat blog kalau belum sahih!

till then~.saya mahu out~

once again.
happy birthday zoey.i love you~
hahaha.
razi jgn jeles yerr~.hehehe

7 comments:

Anonymous said...

walaweii farah...btol ke???
br tahu....haih~gane au f3 duk bngunan br...f4 kt bngunan sane...konpem lengoh!!bsyukur ar kaq yaa f4 2008...hu4...
farah....bkpe nop tukar.... :(

Farah Zoey said...

btol nih!.
harap2 dyer cancel la buat cmtuh.aduhai~.
kesian kami2 nanti lorr~

aduh kak yaa soalan.
aduhai~.
sbb BA lorr.huhuhu

Ema | Memoir said...

Kasihannyer..Nasib 4 klas jer..Kalu sumer klas...Sakit sakit...

Farah Zoey said...

ader pembetulan pulak
sumer kelas f3 duduk dkt blog ats tuh.

f4 sumer duduk kt ats bilik guru n blok f3 yg dlu.
aduhai.blog buruk tu lagi kteorg merase!!
sengal tol!

Faiz~ said...

pelik dengan arahan terbaru ni...
kalu nak tukar sket2 xpe r tp macam semua form kena tuko...pening pale nguh...wat seksa bebudak je..huish

xsnazx said...

sakitati.sakitati.sakitati.

Farah Zoey said...

[ farah to faiz ]
btol tu btol.sakit nguh.mase dpt berita nie mmg kejut gle masa tau.aduhai~
I'm suffering right now at tj!!
naseb faiz pencen doh orp?.
lega sket sal tj.huhuu

[ farah to syamim ]
yah!.
sakitati!!
btol tuh!>tj xdop mnde doh lening!