January 26, 2009

aku akn pergi jauh.jauuuuuuuh drpd sini.

pernahkah kau terfikir hati dan perasaanku.
kau membazirkan 16 jam ak selama 3 kali.
cuba kau darab!!. 16x3=48jam!.2hari!.
aku sedih tau.mmg wajar aku mengamuk.
mmg wajar aku menangis n berteriak dlm rumah ini.
nmpk sngt usaha aku sia2.aku xtahan.
aku nk lari drpd rumah.
jgn buat aku mcm boneka.
kau xpernah hargai aku.
xde org syg aku dlm rumah ini.
kdg2 aku ada rasa mcm kau syg aku.
tp.sygnya kau sygkan org lain.
xde syg kau utk aku.
aku tahu syg kau xpernah tertumpah utk aku.
aku sepatutnya xwujud di dunia ini.aku xpernah menjadi malaikat kecil yg dahulu lagi.
aku bukan malaikat kecil yg 15 tahun 1 bulan 6 hari yg lalu.
malaikat itu suci drpd sebarang dosa.bukan mcm aku yg kotor lagi hina.
aku penuh dengan dosa2.bukan mcm 15 tahun 1 bulan 6 hari yg lalu.
aku tidak mampu membahagiakan sesiapa dlm rumah ini.
biarlah aku mengundurkan diri.
jgn cari aku lagi.aku akan pergi jauh.
jauh drpd manusia2 yg membenciku.

aku byk dosa duduk dkt rumah.
aku paling kotor.aku paling jelik.
aku paling
bodoh.aku paling mengecewakan.
aku paling byk menghabiskan beras.
aku paling gila.aku paling xdgr ckp.

aku paling jahil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

Candy oriell said...

what's wrong dear? look so sad. calm down..igt Allah yer..

Farah Zoey said...

xder pape larh.
emotional je lebey maser tuh.
skarang dah calm dh.
thanks dear~

Raji and Yeen said...

wahh..
nper nih Farah??
sabr Farah sabr
byk2kn mengucap oke!!
relax...
take it easy~
when there is nothing that we can do~
xD
(lyrics MIKA lol)
citer larh npe oh~

Farah Zoey said...

xde pape larh razi.
da tanak ingt da.
u'd help me many times.
now.its my time to solve it by myself.
yg nk pg jauuuuh tuh means nk jd bukan farah yg skarang.
xnk jadi diri sendiri.
not lari drpd rumah.huhu

zaty said...

erk..
what's wrong my dear??
np nih??
ada prob ker??
relax2..

Farah Zoey said...

a'a
ader probs ckit.
huhu.
da relax2 da nie.
huhu~

Raji and Yeen said...

Wahhhh..
that my independant Farah~!!
Gud luck!!
;D

Farah Zoey said...

yeah.
thats ur indipendent farah~!
haha!.
da selesai da pon rsenye.
amin!!

syahira said...

ishhh..baya betul tajuk post kali nie dik..
sedikit renungan..
sabar dlm taati printah Allah
- 300 darjat
sabar dlm tinggalkan lrgn Allah
- dapat 600 darjat
sbar dlm trima musibah
- 900 darjat

so..kalau ada masalah banyak bersabar ek..

Farah Zoey said...

thanks akak.
huhu.
tu la.lps sehari hati marah aritu baru tersedar.
kemana pergi farah yg dulu?
kemana pergi farah yg selalu bertahan dlm apa2 jua situasi.
faah tersebut telah menghilang selenjak kedatangan 2009.
itu yg saya perasan.
sedih sngt bila teringat kt farah yg dlu2.
mk farah yg dlu2.
lebih bersabar drpd farah yg sekarang.
semoga farah yg dulu akan kembali.
amin~