December 30, 2010

award from my twin . HAHA


1 - BERIKAN UCAPAN
perlu ke ? HAHA
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh .
terima kasih kepada MOHD FAIZ BIN MOHD MUSTAPHA kerana dengan hati yang sama ada paksa ataupun rela telah memberikan saya , FARAH BINTI ABD RAHMAN award ini . sekalung ucapan terima kasih saya ucapkan kepada my kembo .
errrr . boleh ke macam ni ? HIHI XD

2 - BERIKAN 4 CIRI2 GIRL/GUY IDAMAN UNTUK JDKAN WIFE/HUSBAND
haish ! apa punya soalan ni ? tapi takpe . jawab jelaa !
1. berilmu , beriman , beramal [ macam motto sekolah aje . HAHA ]
2. pendiam tapi boleh mesra dengan aku ( walau diriku loudspeaker dan cakap banyak . macam orang cakap la . pasangan biasanya opposite kan ? )
3. KAYA *wink2* HAHA :PP
4. handsome
5. bijak
6. dah la tu farah . orang taknak baca pun . kau demanding sangat ! :PP

3 - BERIKAN SATU TIPS UNTUK KEKALKAN HUBUNGAN KORG NGN PARTNER KORANG
jeng , jeng , jeng ! ! ! !
saya bagi dua ye :D
1. Menempatkan cinta kepada Allah di atas segala cinta terhadap apapun. Dan sentiasa meningkatkan cinta itu, kerana ALLAHlah yang Maha menganugerahkan cinta kepada orang-orang yang mencintaiNya ( Al-Maidah , Ayat 54 ) . Maka ajaklah pasangan ( dan seluruh anggota keluarga ) untuk semakin mendekatkan diri pada-Nya, misalnya dengan membaca doa Al-Mathurat bersama setelah qiamullail.

2. Sentiasa berdoa kepada Allah agar ditetapkan dalam keimanan, yang kerananya rahmat, kasih sayang dan kedamaian tetap tercurahkan.


4- PERNAH JUMPE DOA PENDEKAT JODOH & PUTUS CINTA ?
google jela . meh nak tolong google-kan
aish ! apa pasal aku rajin sangat ni ?
jawab jela soalan tu . YA . pernah ! :)
( sedang amal kot ) HAHA :PPP kantoi sudahh !


5 - LETAK 10 LINK PILIHAN ANDA DAN G TAU DORG BHAWA MEREKA DPT AWARD NI

aku sedang mencuba untuk mencapai angka sepuluh itu ya
4. Omar
7. awak
8. dia
9. kami
10. KITA :)

No comments: