December 18, 2010

rasa itu ini hanya sementara

aku rasa lain .
aku rasa macam-macam sekarang ni .
undiscribeable .

aku rasa macam aku tak guna pun ada .
haish ! apa farah ni !
setiap makhluk dan insan yang diciptakan ada kegunaannya yang tersendiri .

entah . aku rasa ;
- aku menyusahkan mie and abah
- aku menyusahkan kak cik , teefah , zaty , sarah , yana , nadia and etc .
- aku tak tahu apa itu kasih dan sayang * apa ni farah ooi ? *
- trapped in this body

yang last tu .
aku rasa sangat-sangat .

aku nak lari daripada kehidupan aku sekarang .
nak pergi jauh-jauh .
itu doa aku .
agar aku jadi lebih berguna , lebih membahagiakan orang-orang yang aku sayang , lebih bertanggungjawab , lebih baik , lebih berhemah , lebih mulia yang penting ! .

feelingless .
lagi dua hari aku dah masuk tahun baru dalam diari kehidupan aku .
SELAMAT TAHUN BARU FARAH ! * menggantikan SELAMAT ULANG TAHUN*

usia aku semakin meningkat * duniawi *
usia aku semakin menyusut * akhirat *

last but not least ;

Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.

Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.

whoa farah !
pandai kau ye ! :P

7 comments:

Farah said...

Huishhh , I smell something fishy here . Farah , awak okay tak sebenarnya ni ?

Farah said...

Huishhh , I smell something fishy here . Farah , awak okay tak sebenarnya ni ?

Farah Zoey said...

farah , I don't know .
macam-macam dirasakan .
I think I'm not okay .
apa punca tah .

Zharif Azis said...

hargailah kehidupan yg ALLAH bg :)

Farah Zoey said...

thanks :)
kadang2 fikiran ni tak selari dengan hati .
kacau betul laa !

kembatolo™ said...

fikiran berkecamuk? tenangkan hati..=)

Farah Zoey said...

dah tenang sekarang
thanks for the advice :)