December 30, 2009

sorry farah,




saya takkan maafkan diri saya sendiri sekiranya masa SPM karang tak score
huiiii, PMR dulu takpe la nak main-main pun.
Peperiksaan Meniru Rakan aje pun PMR tuh.
SPM yang penting tuh.

untuk tahun baru nih kena perlukan semangat baru.
I need some new spirit.
please give back my twelve-years-old spirit!
i want it i want it i want it!!!!

tahun nih saya just nak mintak semangat baru, tekad baru dan usaha baru
itu sahaja.
sebab kan,

kadang-kadang benda yang kita mintak itu sedikit tapi kita dapat banyak sebab kita banyak bersabar :D






click the image to read the conversation


so ape pendapat korang?
sila undi ya,

SPM stand for
A) Sijil Perdajal Murid
B) Sijil Paling Membosankan
C) Sijil Perkahwinan Malaysia

hehehe :D

ohh, I'll closing my blog for a while starting tomorrow kot.
nak buat layout baru. tapi sekejap je, jangan risau. nanti korang boleh baca lagi

4 comments:

'AQILAH said...

jawapan b.

farahlikescookies said...

B?
ala vote A lah
syok sikt dengar.
hahaha

uwmaisarah said...

A!

HAHA.

buat layout gempak taw farah.hihi

xsbr nk tgk layout br farah~

farahlikescookies said...

yess,yess! undilah A!
heehehe :D
ganas sikit bunyinya. hahaha

layout tu kalaulah terjadi gempak.
tkot xgempak jep. hahaha
but i'll try my best