June 21, 2010

maaf.

tadi lepak dkat blog razi
tiba-tiba rasa macam nak cakap pasal cinta.
sebab razi pegi letak lagu DakMie - Yang Terindah
ala, yang OST Adamaya tuh


cinta itu indah, cinta itu luas

cinta kepada Allah akan kekal abadi
cinta kepada Rasul membawa rahmat
cinta kepada manusia lain belum tentu terbalas

sekiranya suatu hari nanti kamu jatuh cinta, cintailah mereka yang membuatkan kamu semakin cinta pada Allah

ustazah cakap
- orang lelaki biasanya masa sekolah ni bukannya nak betul-betul pun
- cinta sebenar lelaki pada umur 23 tahun [ ye ke? ish3. kesiann ]
- orang laki ni tengok awak sikit je pun dah terangsang [ bahaya betul ]
- tak boleh tengok awak, tengok tempat duduk awak pun jadi lah [ lagi bahaya. ]
- macam-macam lagi. kalau nak tahu lebih lanjut ask me personally lah ya. tak sanggup nak tulis lebih-lebih. malu rasa nak taip. satu lagi nanti orang lelaki sendiri yang baca cakap ape pulak. asih!

6 comments:

ezati said...

tajuk leen..isi power..haha

Farah Zoey said...

hahaha.
tak tau nak letak tajuk apa
pakat tibai aje
hehehe :D

Fakhrur Razi said...

23 tahun?
hahaha ad 4 tahun lgik
yoshi2 xD
sbb tuh larh laki kne jge pandangn der
kerana perempuan nih dihiasa macam2

Farah Zoey said...

yeapp2
sebab itu lah.
sebab lelaki ni fikiran dia pelik sangat.
tengok bayang sikit tubuh perempuan pun boleh terangsang.
kepada perempuan-perempuan di luar sana, kalau pakai baju kurung tu
WAJIB pakai kain dalam!
lelaki ini berbahaya!
razi jangan marah yer. kenyataan XD

ezati said...

haha..23 taon ag~
oic..tibai pown kena jgk op.
:)

Farah Zoey said...

maaf jika terkasar bahasa
hehehe :D