June 27, 2010

beauty method

entah apa-apa aje tajuk post.
otak gagal berfungsi dengan sempurna

demam sekarang ini.
dah dua hari dah. hadoii!
esok sekolah la.
semacam aje. kenapa la agaknya demam ni ye?
demam kus-kus?
demam tension?
ke demam leng?
huhu

bosan la. tah pape je rasa.
nak lari daripada kehidupan saya buat seketika waktu
waktu sekarang ini la.
sapa sanggup tukar?
jom lah kalau nak tukar.
huhuhu.

BOSAN , LETIH dan SAKIT.

5 fasa masalah besar untuk tahun ini sudah muncul dalam hidup saya
menunggu 2 lagi
semua benda dalam hidup ini ada tujuh lapis

contohnya,
bumi, langit, syurga, neraka.

saya kira masalah besar dalah hidup saya tahun ini pun ada 7 la kot
kalau nak banyak lagi boleh jugak nak bagi 11.
cukup-cukup bilangan dengan subjek saya ambil
mungkin satu masalah saya untuk menebus satu A dalam SPM?

oh kalau macam itu saya nak la ada 11 masalah besar untuk tahun ini sebelum SPM bermula.
boleh dapat 11A kan,kan??

sekarang sudah 5 hadir dalam hidup saya
ada 6 lagi la kan untuk menunggu 11 itu

masalah besar 1,2,4, sudah beralu
masalah besar yang ke 3 dan 5 sedang dijalani.

yang ke-3 itu
semakin berlanjutan
dapat tahu orang itu dapat pergi ke suatu tempat itu jugak
takpe, takpe. perasaan aku ni. geram semacam aje.
nak ketuk - ketuk kepala budak itu kalau boleh!
jangan kacau lah!.

yang ke-5 itu pula.
sedang menanggung sekarang ini.
harap - harap hati terima dengan redha
tengokla SPM sebenar dan trial nanti!
akan aku buktikan aku tidak melakukannya!

no more playing in my life starting I'd got my full OTI1 result

TARGET TRIAL SPM 2010
BM - 85 A
BI - 70 A-
SEJ - 90 A+
MATH - 95 A+
ADDMATH - 80 A
PQS - 73 A-
PSI - 70 A-
CHEM - 73 A-
PHY - 75 A-
( akan aku buktikan kepada polan-polan tersebut. aku tak BODOH untuk buat kerja-kerja macam itu. S**t .grrr! geram nih! )
AKAUN - 73 A-
BAT - 50 C
[ 2A+ , 2A , 6A- , 1C ]

AKU NAK TARGET 10 A
AKU PEDULI APA ORANG LAIN NAK CAKAP APA
HOI FARAH, DAH KAU PANDAI SANGAT NAK TU, PANDAI-PANDAI JUGAK LA BERUSAHA!
ni tak, nak tapi perangai macam orang tak nak!

6 comments:

uwmaisarah said...

plek kejap.
sekali bace, yg bawah xde ag.
skali bace, yg bawah tulisan besar.
sekali bace, da perfect =)
haha

nway,
be strong. Farah boleh!

*sorry i mmg xpndai nk cnsole orang.ngee.

Farah Zoey said...

woih! banyak kali nye bace!
ayoyoyo!
pembaca setia nih! ngeh3 XD

trying to be
yela.
nama pun manusia
asyik tak senang dengan apa orang lain dapat

dia jelous kot byk sngt sy tnggi dlm kelas.
hahaha!
kesian org camtuh

Fakhrur Razi said...

hohoho telan panadol byk2 inshaAllah sihat tuh XD
good aim
just hve to put effort for it~ =D
good luck bper bulan jer lgik

Farah Zoey said...

mekasih nasihat

huhuu
antibody lemah kot
ni pun datang lain penyakit pulak.
huhu

insya-Allah
do pray for me okay!
kena struggle dah ni
trial bulan depan!

uwmaisarah said...

haha...jelez ape, kite usaha, dapatlah..
kan?
dye nak, usaha snri r....pndai2 r..

Farah Zoey said...

yeapp2!
kalau nak jugak usaha la.
ni tak
grr!