June 11, 2010

SAKIT SANGAT

hati ini sakit sangat
tidak sesakit sewaktu ia sakit dahulu

tetapi hati ini sesakit sewaktu handphone hilang hari itu

mungkin, mungkin ayat itu cuma gurauan
tetapi hati ini tidak tertahan
rasa macam ( tak tahu nak ungkapkan dengan ayat macam mana )

If I'm not important in your life
so please, let me go!

mungkin luaran saya nampak kuat
tetapi dalaman saya amat lemah

untuk pengetahuan awak semua
saya sangat memikirkan sesuatu hal yang kecil
mungkin untuk awak semua benda itu kecil
no effect in your life
but, not for me
I'm just a little girl that did not strong enough but I'm pretending to be strong

ada orang cakap saya IRON LADY tapi saya tahu saya bukan
Fe - Farah Ells
Fe in Periodic Table of Elements adalah Iron

tapi saya?
saya tak kuat
saya ni lemah sahaja

mungkin,
mungkin itu kawan saya
dan itu yang awak inginkan?
then go on with her!
let me go from your life!

okay, mungkin awak sudah lepaskan saya daripada hidup awak
tapi saya yang tak reti-reti nak keluar daripada hidup awak kan?

saya betul-betul minta maaf dengan awak
mungkin saya yang salah tetapi saya letakkan kesalahan saya pada awak

sungguh,
sungguh saya yang tidak kuat untuk melupakan awak dan diri awa
awak kawan saya, awak ada di hati saya, dalam jiwa saya

kawan saya tu
you don't even knew her yet
once you knew her, you will never wanna be friend with her again

mungkin,
mungkin saya paranoid.

saya nak awak tahu yang saya sayang awak
macam saya sayang kawan-kawan saya yang lain
lebih atau kurang itu saya tahu hanya kita yang memahami sesama sendiri kan?

berapa lama awak dah jadi kawan saya?
dah lama kan?
berapa lama awak dah jadi kawan baik saya?
selama kita berkawan kan?
walau kita berlainan jantina tetapi awak tiada bezanya dengan kawan baik perempuan saya

for your information,
one of the reason I'd deleted my facebook is because of you


awak yang bernama rakan
awak yang selalu ada bersama saya
awak yang selalu marah-marah saya
awak yang selalu gaduh-gaduh dengan saya
awak yang selalu tahu apa yang saya nak
awak yang pujuk saya ketika saya menangis
awak yang pandai untuk berkata TIDAK kepada keinginan saya
awak yang tahu macam mana untuk buatkan saya selesa sewaktu bersama dengan awak

AWAK YANG BERNAMA RAKAN, SAHABAT DAN SAUDARA.

I just want you to know that I love you so much, friend

saya tidak memanggil kawan tersebut awak sebenarnya
tetapi sebagai simbol untuk menyatakan yang saya meluahkan perasaan

You learn to like someone when you find out what makes them laugh, but you can never truly love someone until you find out what makes them cry

5 comments:

ezati said...

farah...asal nieh??story me dear...

Farah Zoey said...

entah
not ready to telling anyone
nanti dah rasa seady saya story ehh?

Farah Zoey said...
This comment has been removed by the author.
Fakhrur Razi said...

Joe Jonas nyer lagu
hahaha
Iron cbe jer jdik cm bnder tuh ;D
be strong in ur life

Farah Zoey said...

ahaha~
skarang dah tuka awek die nyer lagu!
heh heh heee XD

Insya-Allah
may Allah bless me
strong strong and strong!