May 25, 2009

ku sangka ku tabah berdikari

p/s : suka mp3 ini.mengingatkanku kepada kegilaan rubikku pada waktu dahulu

tadi exam chemistry.
dengan jayanya buat.fuuh lega!
walaupun ada tertinggal satu.
terlupa nak tulis pasal litmus paper
aduyaii.tapi kalau difikirkan kembali.
tak payah letak pon takpe la kann?
sebab dia bukan nak uji keasidan atau kealkalian
for the group one in the periodic table pon.
ape-ape jela.aku tertinggal yang tu jerr.
yang lain semua aku buat.ekeke.
itulah bestnya menjawab Chemistry paper 3..hahaha.

cuba teka ini apa?

oh ye.nanti cuti tak tahu la bakal pergi ke mana atau duduk di rumah macam biasa.
entah.tak pasti..dua-dua pon best.
duduk rumah boleh study
pegi jengjalan tak bosan menghadap buku.
pastu hari last cuti tu iaitu pada 13/6/09 saya akan pergi ke
Perkampungan Orang Asli di Gua Musang.
uhuk3.orang cakap best then saya join jerr.
for 3 days hingga 15/6/09.ekekeke.
dengar taklimat tadi tentatif program dia cambest jerr.
macam2 program.huhu.orang yang pergi kat sana pon
nampak macam
best-best jerr semua.huhu
atleast dapat jugak sijil koko kann.menambahkan koleksi yang ada.

mp3 pon mahu couple ka?.lawak3.

tadi terserempak dengan seseorang di sekolah.
oh no!.
ayat dia "haha6 xpe snyum j kalau kite jumpe..xpyah suka n gelak.."
tadi terjumpa la dengan budak ini.masa tu tengah rancak bercakap.tangga terakhir naik tu nampak muka dia.terpacak di hadapan kelasku
selepas itu dia senyum.hahahaha.
kan ada cakap tadi.masa tu tengah rancak bercakap.dahle tengah story kat kawan pasal jawab exam tadi.then nampak je muka budak tu terjongol kat situ terus senyap.
then kawan yang kat dalam kelas lambai-lambai kat saya.balas la lambaian tersebut.
agaknye dia ingat lambai kat dia kot.
lepastu dia pusing belakang.
kesian pulak dia.terperasan sekejap buat kat dia.hahaha
malu!!!.apesal la naik ikot tangga tu masa tuh.aduyaii.macam ape jerr.

mengingatkanku kepada fawwaz


7 comments:

hans said...

huhu..kenangan semua tu

Mohd Ariff said...

ni pandai masak kari? ahaha

kertas litmus kaler apa ek? merah ke biru? lupa :(

farahlikescookies said...

[ farah to hans ]
huhu.masa yang berlalu tidak dapat dikembalikan lagi.betol x?

[ farah to mohd. ariff ]
kari?.asal kaitkan ngan kari lak??.
aduyaii.

kertas litmus ade dwe wrne.
satu merah satu biru
yg merah tu nk uji alkali
yg biru nk uji asid.

Mohd Ariff said...

sbb ada perkataan berdikari :)

kalau yg merah kita wat uji asid.. dia jd mcm mana?

farahlikescookies said...

lolx =,=
hahaha.patut pon kari.ekeke.

kalo merah wt uji acid no changes in color

Fakhrur Razi said...

wahhh xpert kimia larh :D
subarashii ;D

ps: cntik plop gdget2 tuh @_@"

farahlikescookies said...

hahaa.
harap berkekalan
amin!!.
yeahh!.that gadget pretty cool rite??