May 23, 2009

tag from farah

1. sifu ( mr. syamsoul azizi )
2. razi
3. teefah
4.iela
5. ezati
6. NJ
7.syahir
8.adikku fatin
9.mama alia
10.my mom
11. my dad
12.my lil niece ( ellyana )
13. maryam
14. ajwad
15.sarah
16.syamim
17. kak azz
18. azie
19. ema
20. nini
21. akhqi key

1. How do you meet 7?
-mula-mula kenal dia on website sekolah.then baik camgitu.haha.

2. What would you do if you and 15 had never met?
- oh no!.tak boleh bayang macam mana.mesti saya tak macam sekarang.

3. What would you do if 20 and 1 dated?
-oh no!.i jelous oke!.

4. Have you seen 17 cried?
-tak penah kot.dia nampak saya nangis penah la. ;)

5. Would 4 and 16 make a good couple?
- yess!,yess!!.haha

6. Do you think 11 is attractive?
-my dad?.he is a wonderful dad!

7. What's 2 favourite colour?
- dia suka warna warni.hahaha

8. When was the last time you talked to 9?
-last on wednesday rasenye.

9. What language does 8 speak?
- malay,english,arabic.

10. Who is 13 going out with?
-maryam?.hahaha.entah!

11. Would you ever date 17 ?
- ohh.penah2.hahaha

12. Where does 18 live?
-in front of sekolah teknik wakaf tembesu

13. What is the best thing about 4?
- she's a baby girl.haha.i love her.

14. What would you like to tell 10 right now ?
-ohh ily mom!.

15. What is the best thing about 20?
- dia sporting dan kelakar!

16. Have you ever kiss 2?
- kiss?.erkk.razi?

17. What is the best memory you have of 5?
- banyak la sygs.

18. When's the next time you're going to see 4?
- tomorrow.haha.cam konfem jupp.

19. How is 7 different from 6?
- 7 is boy and 6 is a girl.

20. Is 2 pretty?
-yess he is!.saya cakap dia cun!

21. What was your 1st impression of 15?
- saya sayang dia.

22. How did you meet 3?
-kenal dia masa main double badminton dengan dia.haha.masa form 2.

23. Is 5 your best friend?
- yes..one of it!.

24. Do you hate 12?
-hello!.she is my niece oke.

25. Have you seen 18 in the last month?
- yess!.

26. When was the last time you saw 16?
-hari rabu lepas

27. Have you been to 5's house?
-pena dok lua rumah dia.haha.dia penah la pegi umah sye.ekekeke.

28. When's the next time you'll see 10?
-nanti tengah hari dia balik umah saya jumpa la dia.

29. Are you close to 11?
- yess i am!

30. Have you been to the movies with 4?
-nope.dekat terengganu takde panggung wayang laa!.kalau tak da lme pegi.

31. Have you gotten in trouble with 8?
- dulu ade laaa kowtt.

32. Would you give 19 a hug?
- nanti kite jumpe meh kak farah hug nak ema?.hehe

33. When have you lied to 3?
- teefah?.not lying.but saya pernah la simpan rahisa dengan dia.haha

34. Is 11 good at socializing?
- my dad?.ye kowtt

37. What's the best thing about your friendship with 9?
- dia mama saya.ekekekeke

38. Has 21 met your parents?
-for what he wants to meet my parents?.oh no!

39. How did you meet 11?
- masa dia azan dekat telinga lepas kelua from rahim.

40. Did you ever accidentally physically hurt 3?
- owh teefah.sesungguhnya daku pernah menyakitkanmu lalu dikau membalasnya kembali kerana sesungguhnya pada waktu tersebut kita sedang bermain "katok-katok" (means pukul-pukul.not katak-katak oke!)

41. Do you live close to 7?
- jauuuhh.dia dah pindah Perak.sob3.

42. What is 8's favourite food?
- dia suka aiskrim kowtt.

43. What kind of car does 1 have?
- sifu ada kereta mainan.ekeke.

44. Have you traveled anywhere with 9?
-daku ke kutub utara bersama mamaku yang tercinta.ekeke

45. If you give 14 a $100, What would she / he spend it on?
-ajwad?.haha.kalau tak beli handphone bru dia simpan laa.i knew him.

I tagged..
-tanak tagged sape2.sape yang rajin tuh buat la.
;)

p/s : huish.pening buat tag nih.panjang wooo soalan.
sakit tengkuk buat tag nih.

story of the day!

tadi ada orang mintak kredit RM1 la kononnye.
weh.sedar la sikit.aku tak kenal kau and aku tak minat nak kenal kau.
takkan kau tak sedar dengan layanan aku macam mana?.
aku harap sangat-sangat kau dapat baca blog aku nih.
kalau yang mintak tu besties aku tuh takpe la jugak.
kau tu sape dengan aku?
mari-mari hanta message cakap nak kenal aku.
pigidah.aku tak suka layan yang jenis camtuh.
cuba gak faham dengan layanan dingin yang aku berikan.aku dah berikan macam-macam alasan.
blah la.

oh ye.ini cerita happy-happy pulak.
ekekeke.

i talked to him again and again.
haha.semalam 2 kali siang tadi sekali.haha.
suke2.saya sayang dia. <3>

No comments: