August 6, 2009

kawanku kena H1N1


cg ruhaida : farah awak tahu dop Sya**r kite kena H1N1??
farah : hah??!! ye dop cikgu? siyes ar cikgu
cg ruhaida : betul nih.tadi mase mesyuarat AKSMKA Cg. Harun kbo.kejut gop saye
farah : ye ar.ye demam kang
cg ruhaida : tu ar.saya tahu ye demam tapi dop tahu la plop smpai H1N1
farah : dop caye berase
cg ruhaida : saya kejut gop. cg harun kbo Muhd. Sya**r kelas 4 Rahman.saya kbo lm hati tu sya**r PUM ar tu.rse nama ye dh
farah : ye doh ow cg. xdop doh nama gtu lm kls ye selain sya**r kite.


tadi kt skolah tertido mse addmath.
setelah anda semua sekian maklum cikgu addmathku adalah seorang yang tersangatlah garang dan susah untuk senyum.

mula2 tuh tak ngantok pon
tengah dok khusyuk2 tengok dia mengaja kt depan tuh angin sepoi2 tak reti bahase pon datang
pstu ku dibuai angin tersebut dan zuup. tido!!
muahaha

then cg cmne tah boley tertengok kt saye nih
cikgu nak tnye soalan rasenye
pstu dia pegi tnye satu kelas "dh tu bkpe duk gtu ow"
saya dok mcm org tgh berfikir.
tangan letak atas dahi and muka mengadap buku
tak nampak pun mule2 mcm org tdo gaya dia tuh
pstu syafiq naim pon cakap "dia tdo cikgu.hahaha" ( berani plop dia suka depan cikgu fauziah nih. )

pstu saye pon tersedar.tah knpe tah.

pstu cikgu terus tnye" dh awk bkpe tido arini?
dop tido ke malam tadi? jage anak dumoh?
anak demam?"

saye nih plak naseb tak tercakap "kucing bersalin semalam cikgu!!"
kalau tak mmg riuh la sekelas gelak
aduyaii~
apelah punye lawak arini dengan Cikgu Addmath kesayangan plop tuh aduyaii cikgu fauziah

p/s : ohhh i think i'm melting today. ohhh he is sooooo adorable eventough when his face getting red!!
ohh I'll stop the world and melt with you ( nyanyi2 lgu Jason Mraz - Melt with You )
nyanyi2 la plop.ahaha ;)

5 comments:

uwmaisarah said...

dy ckp x pun..~hu3

LeEvs! said...

erk..siyes??
die demam??oh,aku tidak tahu mnahu..
=(

- m!ss_yaNa - said...

abis tuh asal x heboh kat sek..??
sek x kena tutup..??

**kan best kalo tutup..haha**

farahlikescookies said...

uwm
-bgus ar kalu tak
sya lain ar tuh
cg harun saloh kelas saboh.
muaahaha.siyesli dop caye kalu ye kena

leevs
-dop tahu gop
tibe2 cg kbo gtu.
kejut ambe

kak yana
-xahu ambe.
tp xbes la kalu ttop
kena gnti kekgi
mls ehh nk gnti2

Helios (give me 1 plz) said...

alaa ilek r