August 29, 2009

mister calculator (:


i miss my calculator
why??
bukannye hilang balik
butt tertukar dengan aqilah mase last day school aritu
calculator.esok kita berjumpa!!! ( itu pun kalau aqilah bawak! )

"haih.pelik2 je farah nih.calculator pon die nak rindu"
mungkin itu ayat korang kan??
hehehe (:
but
i'm addict to what-so-ever mathematics method especially calculator!



Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah


tengah sakit perut nih

Premise 1 : bila saya sakit perut tanpa sebab yang kukuh maknanya saya dengar lagu jiwang
Premise 2 : bila saya dengar lagu jiwang maknanya saya sedih

Conclusion : farah akan sakit perut tanpa sebab bila dia sedih

jangan tanya sebab apa saye sedih kerana saya sendiri pun tak tahu kenapa
kesiaaannn (: HAHA!!


pelik2 je aku nih.
macam2
okayy lah sume!!
mahu pergi sakit perut lagi ( layan lagu jiwang )
muahaha!



2 comments:

abg ariff said...

Best lagu Letto - Sebelum Cahaya.

Paling best rangkap ni
" Ku tak akan pergi
Meninggalkanmu sendiri
Temani hati mu... cinta
"

ahaha

farahlikescookies said...

erk...
help me
i'm freakin' out!!
hahaha

nnti pegi layannn
pstu komfem makin sakit perut.
hahaha!