August 26, 2009

mee??

tadi abah ade cakap ;
abey mase kecik2 selalu lukis2 pandangan.
ade pokok kelapa,ada rumah buruk
pstu tepi rumah tu mesti ade sungai
dalam sungai pulak ade perahu kecik
suka sangat melukis

and saya nih.
just terkesima.
sebab ape??
kenapa aku kecik2 perangai aku baik jee.
sopan santun lagik
pstu siap rajin+rajin melukis lagik

sekarang dah besar nih mana sume kebaikan aku yang dulu2
yela aku kan sekarang dah jadi budak jahat ( cehh.mengikut mpp sengal tu lah )
itu aku tak kisah la
kebaikan itu abstrak.susah untuk kita lihat kebenarannya
tetapi.
kerajinan kau dulu mana perginya???
lebih2 lagi rajin melukis tu
mana pergi uhh??
saya ingin sangat rajin balik melukis
tahun lepas ade jugak 2-3 poster dilukis..
tetapi..
tahun nie.
none!
habuk pun takde

tengok??
aku dah kata kan?
saya semakin malas okayy!!
kenapa jadi camtu??
wawawa!
saya pun tak tahu!!

2 comments:

Mohd Shukri said...

Rasanya situasi ngan tempat mmbuat kamu tak melukis.. dlu ada masa untuk membuang masa untuk melukis.. skrang myb laa masa dan idea mmpengaruhi kita..

"kadang- kadang dah pengang pensil pon dok tercegat depan kertas nak buat ape kalo takde idea (walaupon rajin) "

huahahha

farahlikescookies said...

yeahh!
mybe lah
tapi sekarang nih
mood melukis tu pon hilang entah kemana
hehehe